00.32

Ska precis gå och lägga mig nu men insåg att det var alldeles för längesen jag bloggade!!! Förra veckan bestod bara av jobb, skrapade väll ihop 65h ungefär och därav inget bloggande! Avslutade veckan med 3 glas vin på butlers med Emil och andreas i söndags! Efter ett glas vin blev jag lite susig och efter det tredje var jag berusad! Hahaha sjukt var det tar fort när man sovit lite och jobbat mkt:) men trevligt var det iaf, somnade gott på kudden kl 1:) imorgon ska jag på ett viktigt möte som handlar om framtiden:) så nu måste jag verkligen sova för att vara pigg och fräsch tills imorgon:) hörs imorgon Godnatt puss mli


Kommentarer
Postat av: Linn

Snygg!!;)

2012-05-17 @ 21:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0