På jakt efter Jofama by Kenza nr 9

Det började med att jag och mamma var på Torp och vi hamnade inne på Dixons, där såg jag Kenzas jacka från Jofama och blev KÄR! Det är få gånger man testar något och blir fullkomligt förälskad, har hänt mig några gånger mestadels när det kommer till skor men nu också med en skinnjacka!! Dom hade bara en 32.a kvar och den var för liten över armarna:( Jag kommer hem och kollar alla återförsäljare på nätet, SLUTSÅLD överallt och kommer inte in på lager förräns i Augusti!!! Bajs!...

Kollar alla återförsäljare i butiker på nära avstånd från mig, slut,slut,bara en 32.akvar blablabla...Men Look&Like i Uddevalla hade en 38.a kvar så bestämmer mig för att hänga undan den och testa den! Åker dit och den satt bra, köpte den för att få en men nu är jag KLUVEN! Eftersom den kostar en del vill man ju ändå ha en som sitter PERFEKT och inte bara OK...

Har ringt runt idag till både GBG, Norrköping och Stockholm! Åker ju till Stockholm om drygt en vecka, Shestore hade en 34.akvar dom kunde dock inte hänga undan den så långt innan så jag får hoppas ingen köper den helt enkelt...!!

Ne men annars finns det värre problem i världen och om ni har orkat läsa allt jag har skrivit i detta inlägg så får ni fan en stor applåd hahah...

Här kan ni dreggla lite!!!! så sjukt snygg!



Update: ska lämna tillbaka 38.an och satsa på Stockholm!!
Kyss MLi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0