Tisdag 6 september

Idag vaknade jag av att Linn ringde mig, hon var påväg ner till stan för att kolla den nya design kollektionen kappahl släppte idag! Igår när jag var på torp hade dom redan släppt den så fick mig en tjuvkik redan då. Fastnade för en skinnjacka som låg på 1499 men kände att jag inte hade råd så testade den inte ens! Så Linn skickar mms imorse på den och den var skiiiiiitsnygg på,funderar på att åka ut och testa den jag med även om jag måste försöka hålla i pengarna!!
har ju redan shoppat lite denna månaden och vi åker till Thailand om 2 månader så måste försöka låta bli!!:)


Köpte linnet och byxorna igår på Pondus, Linne samsoe samsoe 499 och bycor G-star 1099!

Byxorna siter grymt på! syns kanske inte på bilden men;)


dom här snyggingarna fick följa med mig hem i Fredags, Från Din sko för 599! Med min rabatt kapa jag dom för 450! :)
Köpte även med mig ett par hem från Gbg i onsdags som jag ska visa er! Blir lite senare dock, hinner inte nu!

Puss Mli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0