Jag saknar dig



Jag och Anna var och kollade på filmen "jag saknar dig" förra veckan! Det var många som grät under filmen, vi med, men att vara tvilling själv och se denna filmen var speciellt. Man jämnför hela tiden med sin egen tvilling..."Tänk om det var Linn som hade dött..." eller om det var jag?...
Väldigt bra film och skådespelare med tanke på hur unga dom är, helt klart värd att se!

Nu tar man inte varje dag för givet, imorgon kan jag vara själv! eller tvärtom...
Man måste ta vara på tiden som är här just nu, idag!
Gäller såklart alla närstående, men filmen fick mig att sakna Linn ännu mer när hon är borta i Norrköping!


hahaha djuuuupt inlägg ala Mli men ibland så;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0