Beautiful people


här sitter jag på Göteborgsvägen med krulligt hår, borde gått hem för längesen och städa men vem orkar det lixom?! Har en anledning att sitta här,laddar ner musik som ja kan spela i lägenheten eftersom jag inte har fått internet ännu så...
Men borde ändå gå hem och börja kanske,ser ut som fan;) senaste veckan har jag bara sovit där. Kommit hem kl halv 4 på natten och iväg igen kl 9 dan därpå sen i tisdags...
Har faktikst hunnit med alla 4 jobben denna veckan och skrapat ihop en 60 h vecka! och då gav jag bort ett nattpass på trägårn till Emil i fredags. inte ok! dags att skaffa sig ett liv Emelie!


Så ni vet vi vart ni har mig:) puss på er MLi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0