Onsdag

Har jobbat på din sko idag och det har varit en del att göra, håller på att exponera om hela butiken och massa nyheter har kommit in! Sen träffade jag Emil på min lunch, han tog en kaffe och jag handlade en födelsedagspresent till Mavi:) Han fyller 5 år imorgon så jag köpte denta-sticks som han tycker om! Gav honom en ikväll eftersom jag inte kommer vara hemma imorgon så firar vi i förskott nu:D


Grattis gubben:D



Hr försökt få iordning lite på rummet efter jobbet, ser ut som faaan med kläder högt och lågt! Men fick undanröjt det iaf så det ser ok ut nu...
Nu blir det sängen, imorgon väntar en LÅÅÅÅÅNG dag!

Lax 09.30-19.30, träning 19.45-21.15 och sen lipz 22-03!!
Godnatt MLi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0