MARS

 
Redan Mars, tiden går sjukt fort nu och jag hoppas att vårvärmen är på väg också:)
Spelade DM-match mot Munkedal i Tisdags och vi vann med 8-0, de hade 2 straffar mot oss eftersom dom spelar 2 divisioner under men satte inte någon eller kanske ska skriva att våran målvakt tog båda straffarna!!!

Så resten av veckan har det bara varit jobb/träning och imorgon ska vi spela träningsmatch mot Falkenberg!
Skulle bara skriva att jag fortfarande lever:) Har fått lite mer tider på din sko nu i mars, känns underbart:)


Kände att detta inlägget blev bajs men enjoy, hade i vanliga fall raderat det och loggat ut som jag brukar göra..hahhaa


ska ta mig en dusch och se om jag kommer på ngt mer som jag kan dela med mig av:)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0