EGO!





Idag  ringde Linn och väckte mig kl halv 9 och jag skulle vara på Laxen kl 07.45 för hygienutbildning, bra där. Måste lära mig att jag inte kommer upp på morgonen efter ett nattpass...+ att min parkering gick ut kl 6. Fick åka till mamma&pappa med bilen, somnade om på soffan och VAKNADE KL HALV 3!!!!!  Vad händer?! hahahah...
Antar att jag bara behövde sova helt enkelt:)

Så idag har jag inte hunnit med så mkt, Lipz har personalfest men jag jobbar ikväll på Trägårn så blir inget med dt:( Och miitt lag spelar match ikväll men jag har varit sjuk hela veckan så är inte uttagen:(



Nu ska jag ut med Mavi en sväng sen hem till Mamma&pappa igen för middag:) mmmmmmm...
kanske hörs sen men antagligen inte;)
Puss MLi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0