Min vanliga tur



Innan jag skulle börja mitt arbetspass i lördags på Trägårn skulle jag byta skor, jomenvisst lyckas jag trampa i glas. Rakt in i hälen och när Alex skulle plåstra om mig sprutade blodet genom plåstret hahah men sam lyckades stoppa blödningen och jag kunde börja jobba:)
Skulle egentligen inte jobba men dom hade lite kris med personal så jag hjälpte till fram till halv 2 ungefär sen började jag dricka och festade med Anna och tjejerna resten av kvällen..hade ju öppet till kl 3 och det var KAOS, folk överallt! Vodkan tog slut, isen tog slut, sugrören tog slut...TOM växeln tog slut!sinnes... hahah men kul var det med så mkt folk!
Fick följa Anna ut kl halv 3 ungefär eftersom hon inte mådde så bra hehe:) Sen gick jag in igen och hängde med Trägårn personalen och såklart fick jag för mig att hjälpa Emelie i utebaren.. Började sopa ihop en liten hög och faran var ett faktum...trampade i glas IGEN, fast denna gången längre fram i foten..

Lasse love och Giggen fick plåstra om mig denna gången och nu var det dags att gå hem! Är nog bara jag som lyckas med en sån sak, samma fot,2 gånger under samma kväll...hmm ja det är min vanliga tur det:)

MLi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0