30 Januari

Idag slutade jag 16.30 och det var välbehövligt vill jag lova! Sen har jag varit hos Anna en sväng och kollat film:) Och imorgon går vi på't igen, 09.30-19.30.

Så får försöka sova en sväng så man är pigg och fräsch tills imorgon! :)
natti natti /MLi

Nu har Diva flyttat till Norris med Linn och Martin och den första skillnaden jag märkte på Mavi sen hon åkte var att jag kunde lämna honom utanför Hemmakväll utan ett ljud från honom, han satt där helt tyst och väntade på mig:)
Lilla ADHD-Diva fasoner är det slut på, gött. Tror dock att han kommer sakna henne lite iaf, deras små hyss och leka jage i hallen/köket/vardagsrummet...
Vi får nog komma och hälsa på ngn dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0