Natti natti

Blev visst lite senare än jag tänkt mig ikväll, ska ju upp och jobba imorgon:) Och som ni kanske märkt har jag hittat kamerasladden wehoooooo:D
Så förhoppningsvis blir det lite mer och roligare uppdatering det kommande dagarna,veckorna,månaderna osv.

var ju på Torp förut idag med mina 2 bröder, kul att dom ville hänga på för en gångs skull. Problemet var bara att jag hade pengar och dom inte så blev 1199 kr fattigare när Jack hitttade en Jacka på Jack&jones ( kul mening HAHAHAHA) och ytterligare 499 kr fattigare när joel hittade ett par jeans:)
Tror dom gillar mig nu:D

Nu väntar Mavi på mig, sov sött :)
/Mli



Såhär såg nagellacken ut på förresten:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0