Godnatt

Ikväll var också en kväll jag borde städat, har inte orkat lyfta ett finger sen jag kom hem från Thailand så ni kan ju tänka er hur det ser ut här...en förfest, en HEL resväska att tvätta,disk från 2 veckor, skor och kläder ÖVERALLT...ena sidan av sängen är full med kläder så man kan nästan tro att jag har sällskap här haha..

Ne Imorgon..imorgon ska jag städa,jag får inte gå ut från lägenheten imorgon om jag inte städat först! Vilket jag måste eftersom det är p-fest imorgon som jag måste gå på! Bra! nu taggar vi städ och fest imorgon:)



här har ni mig för ett par månader sen,stressad över ett klädval för en utekväll, obäddad säng, kläder på golvet och mavi som sticker fram ut täcket...precis som det brukar vara hemma hos mig!..Kaos!!


Godnatt MLi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0