Conscious Collection

Den senaste kollektionen från H&m tror jag ingen har missat, men ni kanske har missat att Torp i Uddevalla redan har släppt den?!?! Trodde ärligt att dom för det första inte skulle få in den och att dom sen släpper den 2 dagar för tidigt är helt underbart! :)
Så igår gick jag runt i himmelriket, är dock fortfarande på jakt efter västen och de virkade shortsen! så får åka in idag igen eller imorgon tidigt för att få tag i dom!( dom börjadehänga ut kollektionen igår så antar att dom inte hunnit få utallt när jag va där vid 18.tiden)


Så nu vet ni var ni kan hitta mig, på H&m:) haha
Nu ska jag ut med doggelito, blir strandpromenaden!:) hörs sen
puss MLi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0