Stavas det äns eller ens ? i vilket fall som helst så spelar det egentligen ingen roll faktiskt...

Matchen i helgen gick inte bra, inte äns/ens lite bra!  Den va katastrof, från våran sida! Vi hade övertag en liten stund, närmare 15 min med 4-5 inlägg som var lite farliga men det var ALLT! Så nu nämnde jag matchen och har skrivit av mig, nu lämnar jag den bakom mig och ser fram emot SISTA matchen nästa helg! punkt.

På tal om 15 min, Tror det skulle ta ca 45*15 min(=675 min) att städa upp skor och kläder i vårat rum just nu, sitter på en femtedel av stolen för på resten av den finns det just nu en STOOOOR hög med kläder. Orkar inte äns/ens tänka tanken på att ta det....kanske imorgon, eller på Onsdag..eller.....nästa vecka:)


På onsdag drar vi till Jönköping och hälsar på Jempa:) Ska bli nice och träffa henne igen, har LITE att ta igen om man säger så och det ska vi göra på 3 dar. Kommer bli hårt! hahah..

Nu ska ja blunda en stund och längta lite till Spanien, 2 veckor kvar:) mmmmmmmm...

Happpppppppy!:)

/Twins


Kommentarer
Postat av: åberg

vi måååste få tummarna ur röven och träffas nu!

2010-09-28 @ 09:48:07
Postat av: Kapten

ens är det som gäller. men det spelar ju ingen roll.:)

2010-10-01 @ 00:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0