Fredag

Idag har vi jobbat hela dagen och efter jobbet tog vi tag i bilen, åkte till LSK biltvätt och fick städat den rejält! Både invändigt och utvändigt...Dock blev jag helt full med avfettning eftersom slangen läckte och sprutade hälften på mig (utan att ja märkte det haha) + att jag fick mig ett rejält "träningpass" när jag va tvungen att hålla 5 min på skummet och vattnet...om ni fattar? aja.. Urma är iaf fin nu och visst är det konsigt att man tycker den e så mkt skönare att köra när den e ren och fin inuti:)

Såhär såg det ut iaf






Och såhär ser lilla Diva ut nu, hon ligger i mitt knä och myser:)



Hon är mkt piggare idag, följer med på promenad och äter igen..skönt:)
/MLi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0