Packa, hur då?

Vi tog fram resväskorna för 3 veckor sen och dom är fortfaranda tomma!!
Skulle egentligen varit lediga några dagar innan resan men eftersom folk är sjuka på jobbet har vi hoppat in extra!
Ska försöka börja packa lite ikväll men jag vet hur det kommer sluta haha..

Är inte lediga något mer nu innan vi åker på Onsdag så måste verkligen börja! Hade även planerat in att handla lite saker men vi kanske får ta allt på Onsdagen....jaja, det löser sig som vi brukar säga:)

Känns som jag har tuuuuusen miljoner saker att göra just nu, hjälp!
Dags att göra någon nytta och bocka av listan hehe

gammal bild på mig och Maviliiiiis, bjuder på:)

Ciaoo /Ems

Kommentarer
Postat av: emma å

glöm inte packa ner mig=)

2010-03-04 @ 22:13:19
URL: http://emmaaberg88.blogg.se/
Postat av: Lisa Antonsson

Ha nu riktigt riktigt roligt :) Jag e sjuuuuukt avundsjuk :)

2010-03-05 @ 23:00:04
URL: http://lisaantonsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0