Fixar Muuusik!

Sitter nu och för över lite musik till min mobil. Tar sån tid bara! Har ni ngr tips på bra låtar? skriiiv!

Ikväll blir det antagligen en träningsmatch mot Lilla edets damer om vi har tur:)
Har inte fattat att vi ska åka imorgon ännu, helt galet. Har haft ganska mkt att göra nu innan så har inte hunnit smälta in. Fattar de väll när vi sitter i flygplanet imorgon, gaaaaaalet!

Jag hoppade in extra imorgon på jobbet också, ett sällskap på 46 personer som jag skall försöka ta hand om:)
men det är bara 11-15 och jag måste få så många timmar som möjligt nu!


Såhäär hoppas vi det ser ut när vi kommer hem igen MINUS all snö:D
Neee fortsätta me Musiken:) //Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0