LEEEEEEEEEDIG

Helt underbart skönt med lite ledigt nu!! Imorgon ska vi hem till Carlos som äntligen har pallat sig hem från Borås, blir nog grillning och lite alkoholhaltig dryck som jag fattade det...kanske slutar på Mortens? eller någon annan stans vem vet:)

Annars har vi inget planerat, bara njuta av det fina vädret!:)



Galen bild från Thai som Ida skickade till mig, kände dock att jag behövde ett par bikinitrosor  på mig om ja skulle slänga upp bilden här så fixade ett par i paint....snygga inte sant?haha:)

Vill tillbaka nu, hoppas på en resa i juli igen:)
har fortfarande inte fått igång kamerasladden, men kanske blir lite mer updates i helgen när vi är lediga!

Rock on /Twins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0