Fan, har så mkt jag vill dela med mig av!

Måste lämna in kameran och sladden imorgon på euronics! Har ju lite bilder att dela med mig av men som inte går att lägga in på datorn! Förstår mig inte på den, står ju bara "usb kontakten känns inte igen" när man stoppar in kontakten.....Oteknisk? Ja, men har tryck på alla knappar som går att trycka på och inget funkar!
Orkar inte med skiten längre och med tanke på att den är relativt ny hoppas vi att det går att lösa utan problem, jag har gett upp!

Annars njöt vi av det underbara vädret Uddevalla hade att erbjuda i helgen, Brorsan fyllde år så var ute i Ljungskile och hälsade på en sväng vid deras "husvagn" på lyckorna. Sen blev det en liten utgång på Lördag kväll, åkte upp till Carlos som har kommit hem från Borås där han pluggar. Med sig hade han Navi, grymt trevlig tjej:) Det gillas!!!
Blev iaf Trägårn, tequila och shots... och säger väll en del om kvällen:) haha... Vi hade trevligt och det är skönt att ha dig hemma igen Caal:)

Söndagen blev lite lugnare, Drog en sväng till Skeppan med Lind och Nick+doggsen. Blev ett hundmöte mina småskitar sent kommer glömma! Låg en stor schäfer några meter bort och det var inga problem alls tills Mavi&Diva började skälla på ngt, han skäller tillbax och i samma ögonblick tappar hon schäfern!!! Han springer över oss (mig med haha) och Mavi kaxar upp sig, Diva blir livrädd och börjar skrika som faaaaaaaaaaaan. Trodde hon brutit alla ben i kroppen! Sen kommer ägaren och tar bort schäfern, som tur var hände inget allvarligt. Mavi blödde lite från ögat och Diva var livrädd, hon lämnade inte mitt knä efter det...Kunde slutat mkt värre om hunden hade varit aggressiv.
Efter det åkte vi hem och grillade. Lugn och skön dag, precis som Söndagar ska vara:)

Nu har vi jobbat Mån&Tis, så är lediga två dagar nu:) Sååååå vi får hoppas Euronics löser det imorgon så ska ja bjuda på lite bilder!

Idag tränade vi efter jobbet, kul träning:) Eftersom det inte går så jätte bra för oss just nu i serien har allt med fotboll varit skit det senaste och jag hoppas verkligen att det vänder nu! Vi har lagt till en träning i veckan nu, Måndagar ska vi springa en runda på 40-60 min (intervall m.m). KL 20.00 kör vi från Laxen och om ni vill är det bara att joina:) hahaha...ne hoppas det kan ge oss lite bättre kondition och mer sammanhållning inom laget. Får väll även hoppas att dt inte bara blir Twins som springer varje Måndag sjäälva! haha...


Ne nu somnar jag snart framför datorn, sängen är väldigt lockande nu...



Bjuder på en bild från hösten på mig och Diva:) Ska komma igång med ridningen i sommar också, saknar dom "små" liven:)


Godnatt/MLi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0