Smögen/lagergren & Uddevalla/pininfarina

Ja, igår blev det Smögen och Lagergrens med tjejerna. Galet:)
Underbara Anna ställde upp och körde ut oss, vi satte oss i en park och drack innan vi drog till Lagergrens. Där blev 4 rundor med Shots, hahah...totalt 8 var och JA, vi blev Fulla! Vissa mer än andra;)
Efter mycket dans, alkohol, mat och dragster så hämtade Joel oss runt 3 iaf, vi åkte till Uddevalla och släppte av Hanna och Jempa sen fick jag tag i Trägårn folket som höll till nere vid pininfarina i VIP tältet. Vi chansade på att de skulle vara kvar en stund till och åkte ner, vi åkte dock fel väg så vi fick krypa under och hoppa över lite stängsel för att komma fram till tältet haha...
Där stannade vi ngn timma till och dansade, sen tog vi taxi in till stan. kl var väll runt 5 kanske?! ...Efterfesten var given såklart:)
Men eftersom jag jobbat 40h i helgen + spelat första matchen efter uppehållet så var jag väldigt trött så "missade" efterfesten ahaha...sov som en stock!:P vaknade kl 14.30 idag, ILLA hahah...:)

Sjukt bra kväll med trevligt folk, måste göras om:) Nu är jag ledig 2 dagar och sen väntar jobb ons,tors,fre,Lör på både Laxbutiken och Trägårn!

Nu blir det nog sova en stund till..
Godnatt / MLi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0