Första träningen efter uppehållet

Och den gick skit, för det första så har jag varit sjuk i snart två veckor med en hosta som väääägrar lämna mig!! Så då ska man ta det "lugnt" men ändå delta på träningen och det är nog ngt av det svåraste för mig...Hur man kan ta det lugnt när man spelar fotboll!? aja, bättre det än att göra egenträning vid sidan av..haha..

Första matchen är redan på Söndag så tränaren vill att jag ska vara frisk tills dess iaf, Linn är ju ännu värre än mig så hon tränar inte alls och kommer hoppa träningen imorgon också för att vara frisk till matchen. Och det värsta av allt, vi har kanske 3-4 avhopp inför höstsäsongen?!?!?!?.. nästan hela backlinjen! ska ha möte på Torsdag och jag hoppas verkligen inte att det är så!
Ändå finns det ett litet ljus i mörkret, En spelare från div.2 i Norge vill skriva på för oss och börja spela!:)
Hoppas på en bättre höstsäsong nu iaf!

/MLi




Kommentarer
Postat av: emma å

hade jag inte bott så långtbort hade jag spelat med er!=)

2010-08-05 @ 15:37:48
Postat av: elin

Jag tycker iallafall du va duktig på träningen :)

Ses på söndag, då jävlar!!!

2010-08-05 @ 21:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0