Måndag

Och Twinseen har spenderat den med lite shopping:)


Ur&Penn 498 kr/st

H&m 179 kr (Linn hittade den röda klännigen tillsist!)

vero moda 260 kr

Sen handlade vi även lite ringar,örhängen,toffsar och ett par vita H&m skor som man inte kan få för mkt av!
Kollade in vinterjackor oxå, en päls från h&m och en annan jacka från intersport! Vet dock inte om jag e ngn pälsmänniska eller om jag passar i det hahaha! Fortfarande väääääldigt tveksam på den!....men intersport jackan va grymt snygg 1700, får se om man får det i födelsedagspresent av mammmmmsen&pappsen:P haha...ne men kanske lite bidrag till den!

NU är det 10 days to go!:)
Happy
/Twins



Kommentarer
Postat av: Emma Å

sjuukt snygg klänning...kommer bli hottie=) jag har köpt en päls.. så om jag kan det så kan du..hehe

2009-10-19 @ 23:20:08
URL: http://emmaaberg88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0