LEDIG

Och jag har inte gjort ngt speciellt änsålänge...

Har dock hittat lite saker på nätet som jag har klickat hem, ett par skor och en ring (Linn har letat efter en länge så får väll ge den till henne i present när vi fyller) och skorna tar jag:D hahaha...



skorna och en liknande ring som den stora silvriga, dock inte lika stor!:D


NU kanske ja ska ta mig en dusch och ge mig ut på stan eller ngt , underbart väder så får kanske bli en långpromenad med Mavi lillen oxå! Han ligger just nu brevid mig i solen och solar haha!:D
Träning ikväll kl 19.45 står oxå på schemat idag..

Och imorgon bär det av till Linköping, roadtrip nr 2 med bästa tjejorna. Ska åka till Nicole och hälsa på och det blir Twins,Hanna och  även Anna som det ser ut nu!:D  


Ne nu får vi göra ngt vettigt av denna tisdag:) puss /Ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0