Torsdag

Vad veckorna går snabbt nu, idag har jag och syrran iaf hunnit med att gå en långpromenad med Mavi.
Tog hela 1 1/2 timma men gud vad behövligt, Mavi har sovit sen dess hahaha...
Sen har vi även hunnit städa igenom rummet, dammsugit,bäddat,rensat i garderoben och vi fick även irodning i träningsgarderoben! Slängde all gammal skit som vi inte använder längre, så blev betydligt mindre kläder där. Skönt!

Nu ska jag ge mig iväg till träningen, måste vara i tid oxå eftersom jag ör ansvarig för nycklar,bollar m.m :) Linn ska dissa träningen för jobb på Lipz! Och sen väntar jobb på Laxen hela helgen Fre,Lör och Sön.
Våran storasyster Mia kommer även på besök i helgen, ska bli kul!:) Mindre kul att man jobbar men men..


sååå nu vet ni var vi har sysslat med, ha d bra/Twins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0