Torsdag

Nu har jag duschat efter träningen, tänkte ta mig lite chokladpudding och krype ner i min säng nu! Jobbar imorgon igen men sen är ja ledig Lör och Söndag!

Linn jobbar på Lipz, Lörd kväll/natt. Lisa har ju även kommit hem till Sverige igen och vi ska ju ses på Mortens på LördaG! Linn börjar nog iof sent så hon kan vara med en sväng iaf! FÅr se hur sugen jag är på att "festa" men vill absolut dit och träffa Lisa, va ju ett bra tag sen! (va det hemma hos Benny tro?! hihi)


Såååååååååååå mer updates i helgen, promise!:)


PS! Cal vi dissade inte, tränade därför vi inte svarade..hoppas verkligen att jag gjorde din kväll bättre med detta inlägg hihi :) hörs i helgen!)


Godnatt /TWINS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0