Godnatt

Jag är ungefäääär lika glad som på bilden (dock va jag sjuuuuuuukt glad på bilden men syns ej) eftersom jag har letat igenom HELA rummet efter mobillådan utan resultat och som jag MÅSTE ha för att retunera mobilen.

Yeye, man lever bara en gång så varför låta en mobillåda göra ens kväll fuckad?! Har bara STÄDAT(hela rummet),RENSAT,LETAT,SURAT,BRÅKAT...m.m över denna magiska låda!

Och som plåster på såret fick jag veta att jackan jag sååå gäääärna vill ha antagligen bara finns att köpa i STOCKHOLM! Vet, finns tusen andra jackor att köpa men FAN va jag kommer ångra mig om jag ser den jackan i butik typ en vecka efter att jag redan köpt mig en annan jacka! Det går bara inte, kan inte släppa denna jackan!

 

Ne nu sätter vi punkt på denna kväll och hoppas att både jackan och mobillådan ligger bredvid mig imorgon när jag vaknar(kommer dock aldrig hända) haha..

 

Man får väll drömma? Det ska ja göra nu!

Pusss/ Ems och lite Linn (fast hon sover)

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Be butiken att lägga undan jackan och ta en tur till stockholm. Det hade jag gjort. Sen har ju vissa butiker sån service att dem kan skicka jackan! Ligg på förfan. Du ska ha denna jackan!!! Hoppas!! Känner igen det där med mobillådan. Man kan bli fullkomligt tokig när man inte hittar saker. Den kommer nog fram när du minst anar det. Vad var det för fel på mobilen då? kram

2009-11-11 @ 06:48:08
Postat av: Twins

samtalen avbryts hela tiden, men nu är det försent att skicka in den för att ev. få en helt ny. Men ska skicka in den på lagning iaf och då behövs inte lådan!



Som du kanske har läst så köpte jag en annan jacka, kanske nästa år...eller om jag vill ha 2 vinterjackor hahah..det får vänta iaf!

/Emelie

2009-11-12 @ 18:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0