Tisdag

Dåligt med inlägg idag men Linn jobbar och jag försöker städa lite! Ska strax iväg och handla mat, idag blir det pasta eftersom ja ska spela match ikväll mot Wargön.
Mina skinnleggins från Nelly kom aldrig:( de va slut och nelly kommer inte få in mer av dom! skit oxå, jag som ÄNTLIGEN hade hittat de perfekta paret! Får ge mig ut igen och leta efter ett nytt par!!
Igår kväll fick vi flyttat mer grejjer från lägenheten hem till mamma och pappa, fick även upp gardinerna i  vårat nya rum!
Är ju bara en månad kvar innan vi flyttar till göteborgsvägen!:) ska bli kul även om jag trivs sjuuukt bra i våran lägenhet, kommer sakna den mkt!
Alla galna fester/efterfester, klagomål, varningen, grannarna, singstarsjungandet en våning upp fre&lördags kvällar samt även på efterfesterna m.m
Men nya minnen ska det bli på söder;) ehehe...
Ska försöka ta tag i det sista skräpet i lägenheten nu! more updates later!

/Ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0