Onsdag

Sämst uppdatering idag men vi har våran anledning! Jobbet! Linn skulle jobba idag men Emma ringde in mig imorse eftersom att hon inte mådde bra! så visst ställer jag upp+ att det bara var halvdag till 15.30. Men när jag står i köket och påpekar detta vill Anders gå hem tidigt så why not?! haha skickar hem honom så hjälper jag Erik i köket resten av dagen och slutade kl 19.15 ist! Gött med en heel arbetsdag extra, I need it!
Väntar på Mavi och Mario oxå;) eftersom Mario låste sig ute med Mavi imorse har dom umgåtts heeeela dagen! LYX för Mavi:P hehe gått på långpromenad och grejjer!
 Imorgon fyller Joel 19 år! Congraats till honom i förskott!:)
/Ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0