Fredag

Ja nu var det fredag igen och bara en vecka kvar tills jag skall till läkaren och röntga benet för att se så det har växt ihop:)
Idag jobbar MLi till 18 tiden nått tror jag och själv skall jag till sjukgymnasten och köra nån timma, skall ta det ganska lugnt med tanke på att jag har grym träningsverk sen dem 5 kilometrarna igår och att jag tränade ett hårt pass på sjukgymansten i onsdags. Jäjä sen är det fotografering som gäller ikväll och efter det Götlaaborg för att träffa Emma och Karro! Ska bli skiiitskoj:)


Hoppas vi på att det har läkt ihop snyggt och fint på fredag. var ju och kolla på Oddevold - lsk i onsdags men jag och MLi gick efter en halvlek för det va så jääkla kallt, iaf i 89.onde minuten så springer målvakten och jacob flingmark in i varnadra och det jag har hört är att Jacob Bröt skenbenet. Usch stackare, Precis samma ska som hände mig. Nää hoppas att det läker fortare än vad det gjorde för mig och att han snart är tillbaka! jaja Ut me Maviluusken! Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0