Tränat

Såå nu har man fått sig ett härligt träningspass igen, hade uppvärmning och hinderbana första timmen sen va det anfall mot försvar med kondition sista timmen. Härligt, mkt roligare än att bara löpa. Längtar inte till 17 varv( runt plan) på tid:/
Såklart ska knät dampa sista timmen när vi spelar, har knäskydd nu som jag får köra på framöver annars blir det till läkarn snart för undersökning! Orkar fan inte!

Jaja, nu ska jag kolla "Wild child", vet supertöntig men gillar filmer som man inte behöver tänka så mkt i, efter ett hårt träningspass är den perfekt!:P Imorgon väntar jobb till 19.30 sen på kvällen blir det nog GG, dock ingen VIP. Ska försöka komma iväg till gbg i helgen oxå så Mavi får träffa sin tjej!!!

IDA :  Vad sägs som att vi kommer ner Lördag kväll och åker hem söndag morgon? Kan snacka massa skit och mysa??

Bara en tanke jag fick som jag blev väldigt sugen på, får nog ta och ringa Ida nu!!:)
Ha d bra  så kommer mer updates imorn eller senare ikväll;P håll utkik!!
/Twins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0