Onsdag

 Idag var vi en sväng på stadium för att hitta ett par ritkiga löpskor till mig eftersom vi löper mkt på träningarna + att mitt knä dampar så det är viktigt med riktiga skor. Men när jag kommer dit hittar jag dessa fotbollskor i äkta känguruskinn på rean, så slog till på dem ist. Så får ge mig ut igen efter ett par löpskor om ingen har ngra begagnade som de vill sälja??? Så har vi vart hemma hos mami&pappi och lagat mat lagom tills mami kom hem efter jobbet, snackat lite om flytten hem o.s.v! Lite svårt att inreda ett litet rum med så mkt prylar vi har nu men det kommer nog gå bra ändå! Nu väntar tvätten och solning så lite mer updates later! /Twins

Kommentarer
Postat av: Ida

När är det planerat att ni ska flytta då?? Jag gillar ju er lägenhet så mycket, vill inte att ni flyttar därifrån.. :P fast det är supermysigt hos Kerstin&Janne också så :) hehe

2009-01-28 @ 20:22:07
URL: http://idajosefine.webblogg.se/
Postat av: emma

hehe kan bli svårt att tränga in er i ett litet rum nu ja=)men det blir säkert as bra=) puss på er

2009-01-28 @ 21:04:26
URL: http://emmaaberg88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0