MLi skyttedrottning?..


Läste precis att MLi tänkte ta min plats som skyttedrottning 2009..? hmm
Jo hon kommer att få ett litet försprång då jag kanske inte kommer igång förrens efter sommaren MEN när jag är tillbaka så skall jag göra allt för att försvara min titel som skyttedrottning. Ohh kanske blir som en tävling, då blir man lite mer motiverad att göra mål vilket kanske resulterar i fler mål? aaa, men MLi får gärna hamna på andra plats med nått mål efter:) hahaha. Jaaa Dags för Mavi att promenixa!

Linn #12

Kommentarer
Postat av: Wamid

Med en bättre domare i år så kan ju allt hända ;) hahahaha

Postat av: Wamid

Med en bättre domare i år så kan ju allt hända ;) hahahaha

Postat av: Wamid

jadu MLI jag svarar positivt :P du kan få träna på mig men bli inte frustrerad om jag tar allt =) hehe men ska ge dig lite pointers om du vill :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0