Veterinären

Hej hopp på er, Linzzy is here!



Har varit iväg hos veterinären idag med Mavi, skulle kolla hans knän (patellaundersökning)
Det blev ett godkänt iaf och det känns bra. Skall boka tid igen för att ta bort tandsten och dra ut en tand som inte skall vara där. 2000 kommer det att gå på så skall kolla över ekonomin och boka efter de..

Jag och veterinären gick ut från undersökningsrummet och får syn på en tant som spytt i gången, hennes man står längre ner. Tanten skyndar sig iväg mot toletten och precis när hon går förbi oss så spyr hon igen. Usch!
Har aldrig sätt nån spy så mkt som hon, nee vi byter samtalsämne,uurk!

Skall iväg och handla lite mat till mig och kom precis på att jag skulle ringt Marie idag, skit!
Får ta och göra det nu istället och kolla med henne om hon vill låna Mavi igen. Har ingen bil förrens vid 4 tiden ändå.

Här är valparna som Mavi blev pappa till när han var 8 månader gammal
  
Pussssss

Kommentarer
Postat av: theres

på CITY SPAAAA i stan, mittemot videomix duvet! mitt kostade 780 o jag gjorde bara folie slingor, steffi klippte sig o gjorde slingor o de kosta 1100 =)

2009-02-09 @ 16:06:28
URL: http://therestefanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0