Tisdag

Godmorgon allesammans!
Jag ska ut med hunden nu sen ska jag hem till mamma för att rensa kassar med kläder och äta lite (sen) frukost!:)
Senare ikväll blir det träning i Ljungskile, kanske blir det efterlängtade konditionstestet idag:S eller på Torsdag, gissar att det blir denna veckan iaf eftersom träningsmatcherna börjar nästa Lördag. SÅ veckan innan match antar jag att han kör lite mer bollövningar. jaja, bara att bita ihop och slå förra säsongens tid. Eller inte, tror det blir mkt svårt men under 30 min ska jag ha iaf!! annars suger jag verkligen! hahaha...Hoppas mina små joggingrundor i uddevalla har gett nått iaf:P
Ne dags att kila, ha en bra dag! /Ems

Kommentarer
Postat av: emma

dina hurtiga joggingturer har säkert hjälpt=) kul att sparka boll=)

2009-02-17 @ 12:48:45
URL: http://emmaaberg88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0