Lör kväll/natt

Här kommer lite bilder från lördags kvällen...

Hanna är laddad för utgång
 Jenny visar sin rätta sida...


jättemogen bild på hanna och mig, visar senaste trenden(?) black is the shit!
  Här är lite av hannas konst, jätte duktig! Finns även att köpa för er som är intresserade!!


Kapten och jocke! Kapten kollade inte på oss under hela kvällen efter att jag slängt ut mig att han va lik Hasse aro så sorry för det Kapten!! hoppas du inte tog åt dig eller blev sur på ritkigt!verkligen inte min mening!!!!!!

kvällen avslutades inne på Mortens!

Nu ska vi iväg till jobbet!! mer updates när vi är hemma igen!!
ha en bra söndag allihopa!
Twins


Kommentarer
Postat av: Wamid

haha va ju jag som skrev till han förr igår att han va lik hasse aro :( va ni härmar mig!

Postat av: Kapten

Kapten är inte sur. Frågan är om Hasse är sur. :)

2009-02-09 @ 02:56:37
URL: http://ordenochpassionen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0