Godnatt

Nu väntar sängen och en sköön beauty sleep! Inte som inatt när jag drömmer att jag fått unge och grejjer, ville kasta skitungen i havet stackarn! Jag är då inte redo för barn på ett bra jävla tag! 
Imorgon hoppas jag att skorna har kommit!:) självklart kommer det upp bilder på det imorgon isånnafall!
Emil ska även komma förbi en sväng imorgon kväll med mina fotbollskor så jag kan gå in dom lite inför matchen den 28 feb! Vi möter stenungsund som spelar i 4.an så enligt tabellerna ska vi slå dom men när det bara är 9 pers på träningen så vet man aldrig, kanske inte äns får ihop till lag. Manne snackade ju även om att ha mig som MITTBACK om vi inte får ihop ngra andra..bläääääääää! hoppas verkligen att alla LSK ladies mittbackar kommer upp och tränar så jag får vara fram.!
ne nu blir det bara massa skitsnack, är dyngtrött! hade /Ems


Kommentarer
Postat av: emma

hehe emelie jag drömde härom natten att jag va gravid jag med...sjukt hehe... behöver ni folk till träningarna? =) pusss på dig

2009-02-18 @ 10:30:59
URL: http://emmaaberg88.blogg.se/
Postat av: Marre

Spelar ingen roll var du spelar Baby, du rockar alltid fett! :) Puss

2009-02-18 @ 14:30:47
URL: http://oslotull.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha jag drömde med inatt att jag fick barn.. haha drömde om hela förlossningen och allt, det blev en pojke :P haha.. jag är då inte heller redo att skaffa barn än på några år.. när jag vaknade kände jag bara "nej, nej, neeeeej" haha

2009-02-18 @ 19:34:53
URL: http://idajosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0