Godnatt

Nu ska jag sova, är heeelt slut! Har jobbat hela dagen sen spelat match på det, förlust med 5-3 men fick göra 2 mål iaf:)
Bilen är lagad och klar, är några tusenlappar fattigare nu.
Först fixade de generatorn (3000:-) men eftersom bilen inte funkade som den skulle efter det fick vi lämna in den igen, så nu har de fixat startmotorn!(2000:-) så är alltså 5000 fattigare denna månaden och då fick vi KASS lön!+ att när Linn kom till jobbet förut med den "nyfixade" bilen för att lämna mina fotobllsgrejjer så hör jag hur bilen låter och ber Linn stanna! Då har hela stänkskyddet under bilen lossnat, YES we lovce our car!!!! fick rycka loss skiten och får lämna in den igen så de får på den oxå!
Ska bli skönt att inte behöva betala någon hyra nästa månad:) hehe...
Och på tal om pengar o.s.v så hände en "liten" pinsam sak på Ica spara förut, vi känner en securitasvakt som brukar stänga där om kvällarna och eftersom vi alltid kommer in tis&torsdagar precis innan dom stänger brukar vi stöta på honom där för jämnan! Idag skämtade vi om att han skulle betala våran mat som vi handlade och det var precis vad han fick göra!!!!!!!!!!
"medges ej" på Linns kort, kul att det var såååå lång kö bakom oss oxå!:) Han ställde upp och betalade våran mat och vi skulle mötas upp senare så vi kunde ta ut pengar från en bankomat och betala tebax!
Vi åker hem och hämtar mitt kort, åker vidare till bankomaten och FANSKAPET TAR KORTET!!!
Förstå att bankomaten tar mitt kort och jag får ut en lapp där det står att jag måste kontakta banken för att utreda detta!!!!
Fattar ingeting?!?! vi har iaf MAXIMAL otur på flera håll just nu känner jag!

Behöver verkligen en skööööön nattsömn nu inna jobbet imorgon och jag hoppas att bilen kan ta mig dit!
sleeep tight!

 /Ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0