Godnatt

Dags att sova nu känner jag, ska ju jobba imorgon för husse+ att jag känner mig lite småkrasslig! hoppas verkligen inte att jag blir sjuuk nu, har ju seriepremiär på Lördag som jag inte vill missa!
Fikan idag var trevlig, satt på rådhuset från 14.00-17.30 ungefär!Vi käkade lite,drack cola,pratade och skrattade, t.o.m så att folk brevid skrattade med/åt oss! haha..men det bästa idag måste varit Hannas "hängtuttetröjan  fräs"!!!
Den kommer att komma upp i våra samtal framöver:) om inte en favorit i repris, vad säger du Hanna?! hehe..
Förövrigt var ditt erbjudande  idag väääldigt lockande, får absolut ta en sån dag framöver!!:) SKAAANK!!:):)

Ne nu måste jag sova, bli kvitt hostan och min onda hals!
sleeep well!


/Ems


Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha! "hängpatte tröjan", den funkar bara på skanks över 40 och som förövrigt går på gg 18!

2009-04-16 @ 11:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0