Förlust i premiären

Ja vi förlorade dagens match mot henån med hela 5-2. Jag fick spela anfallare tillsammans med Ems och hon fick slängt in ett mål. Jag gjorde inget men tycker ändå jag klarade mig bra igenom hela matchen. Jajemensan jag spelade faktiskt hela.Nu känner jag mig gött seg i heeeela kroppen, får se hur träningsverken är imorgon. Lääär ju bli seeegt att jobba!

haha thats it for now! Linze!

För ett x-antal år sen då jag åkt vattenskidor för första ggn.
Jaa, det hela slutade på akuten. haha

Kommentarer
Postat av: Ida

Tänkte också svart, men de ljusa kan ju vara snygga om man har bruna fötter :) hehe

2009-04-21 @ 23:03:54
URL: http://idajosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0