Jackan är min och lyckan total!!

Efter mycket om och men gick jag tillslut tillbaka med jackan till Look&like även om jag inte ville:( Åkte ut till Torp och testade den lilla jackan igen och fick det bekräftat ytterligare en gång till att den är för liten!
Gick in på nätet och kollade storleksguiden för jackan där det stod att man bör ta en storlek större än din normala eftersom den är liten i storleken! B.E.S.L.U.T.S.Å.N.G.E.S.T!!

Vågade fan inte chansa på att den fanns i Stockholm så jag satte mig ner och ringde runt igen...Strömstad,Borås,Jönköping,Halmstad,Norrköping,Stockholm=slut,slut,slut,SLUT! MEN så kom vändningen...Finspång?!?!?! (20 min från Norrköping) Dom hade en 36.a kvar på sin skyltdocka!! hängde undan den tills imorgon så min underbara sis ska dit imorgon och hämta den!

Nu ska jag inte skriva mer om denna jackan, ni får istället njuta utav varje sommaroutfit bild då jag ska bära den hela sommaren!!:)


LOVE MLi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0