Det är ok att hata mig nu

Jag hittar ingen lust, inget sug även om jag har tiden!! why? tror bloggen behöver ett rejält lyft, en makeover! Ja, Nu hittar vi nya lustar och all tid i världen kommer jag få i sommar!:) Ni ska bli matade av inlägg efter inlägg så ni aldrig ska behöva vara utan nytt och läsa...ALLA ni som är kvar, som klickar in här och som faktiskt vill(?) läsa. Det är jag skyldig er!! (du med Linn!!)

Min comeback börjar bra också, förde över alla bilder från min iphone och nu går det inte att räta upp bilderna?? aja det får fan duga med "liggande"bilder....

Har senaste tiden börjat rida lite igen, på fina Sweet soul Diva och på just denna bilden får man en ganska bra bild på hur pigg Diva är ute i skogen! haha...Gör lite ont i hjärtat att hon ligger ute på blocket till försäljning:( har funderat på att bli hästägare men tror inte jag kommer ha tid till hösten och vill inte ta på mig något om jag inte kan göra det helhjärtat! Får hålla tummarna att hon stannar ett tag till hos Camilla:) Fina Diva!

Trägårns utebar hade en liten smygstarts öppning på studenternas springbreak party den 4 april! Dresscode:springbreak tema..Emil fick ta hand om våra kläder och på bilden kan ni se lite av outfiten, SHORTS och det var -3?!?!?!!?!?! Nästa gång tar jag hand om kläderna Emil!! haha...

Linn har varit på besök och vi har kört cowgirlz på Lipz!:) Alltid lika crazy tillsammans med bästa sis!!:)

Den här bilden är från mamma och pappas nya lägenhet ute vid Ulvön, så himla mysigt och vackert! en gång Öbo, alltid Öbo! älskar havet och Mavi trivs som fisken i vattnet!;)

Avslutar men en söt bild på min man! kärlek!


Godnatt / Mli&Mavi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0