Min Onsdag

Idag vaknade jag av att Linn ringde och tjöta, blev nästan 1 h långt telefonsamtal. Behövs verkligen ibland:) Krya på dig Linn och Lycka till Imorgon, kommer gå superbra det vet jag!!
Sen blev det frukost och en promenad bort till lägenheten med Mavi, han intog sängen direkt och jag hängde upp alla kläder som fortfarande låg nerpackat i flyttlådorna.
Sen skruva jag ihop lite mer möbler och insåg att jag tagit fel bordsben till köksbordet från Ikea, så måste ner och byta:/
Tog en dusch och gick ner till Åhlens och köpte två örngott sen gick jag hem till Göteborgsvägen igen, skulle föra över pengar men hittar inte min dosa! istället tänkte jag passa på att beställa  bredband, har funderat på bredbandsbolaget men tog en titt på telia som hade ett bra erbjudande med 3 månader gratis osv. Men såklart funkade inte det heller, sidan hade damp! tillslut blev jag så arg att jag tog bredbandsbolaget istället och jag hoppas verkligen att jag har beställt rätt så allt funkar när det kommer.....
När pappa kom hem skulle vi köra soffan till lägenheten men just precis då började det SPÖREGNA och ÅSKA så fick vänta tills det slutat...

Ni hör ju hur det låter, det har INTE varit min dag idag!
Så istället för att tråka ut er med min "sköna dag" så ska jag bjuda på ett skämt:


Bin Laden är död
Men hans lite mörkare bror Choko Laden finns kvar samt kusinerna Marme Laden,partyprinsen Pinaco Laden,vegetarianen Sal Laden,hans morbror Remou Laden.
Sen får man inte glömma hans senila farbror Var Fan Var De Ja Laden.Samt den livsfarliga vissångaren Bal Laden.


MLi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0