Norrköping

I Söndags natt kom vi fram till Norrköping, Ida,Linn och jag. VI åkte direkt efter jag slutat jobbet vid halv 8 sen hämtade vi upp Ida i GBG:)
Jag sov i baksätet med doggelitos nästan hela resan, sjukt skönt efter en natt med bara 2 h sömn:) Vi stannade till efter jönköping och köpte lite godis så vi skulle orka sista biten:)

På Måndagen blev det shopping på dagen sen drog jag och Linn och tränade med Smedby, fan va alla tjejerna började skrika när dom såg att det fanns 2 linn:) haha...har aldrig fått en sånn reaktion förut på att vi är tvillingar!
På kvällen blev det bowling på Hugos:D

Sjukt bra dagar i Norrköping, behövde komma härifrån lite och kommer åka tillbaka igen på fredag eller Lördag:)



Tack Linn och ida för de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0