my life.


Har tackat ja till lägenheten på Tureborg och flyttar in i början på Februari:) Får se det positiva som Jocke sa, kanske behöver låna mjölk någon dag och då finns ju han runt hörnet. Lille Mavi blir min livvakt och jag ska ju faktikst spendera min tid i lägenheten och inte ute på Tureborg! hahah..Ne men det blir nog bra, ska bli kul med eget igen.
På Tisdag ska jag provjobba för Din sko på Torp, hoppas verkligen att det går vägen:) Då har jag 3 jobb och till sommaren blir det 5 jobb när Trägårn öppnar igen och carnevaltåget drar igång :) Mkt nu. Känns ibland som jag tagit på mig liiiite för mkt, men det låter värre än vad det är hahah...

Och sist men inte minst, kommer skriva på för Rössö i veckan

Ciaoooo!/Mli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0