Onsdag

Längesedan man vaknade med någon i samma säng, om man bortser från Mavi då. Linn var nämnligen hemma en kort sväng Tis-Ons för att hämta lite prylar. Vaknade kl 11.30 sen åkte vi till Ljungskile för att äta lite kebab innan Linn drog vidare till Norrköping igen.

Efter det åkte jag hem, städade lite på rummet sen åkte jag vidare till Torp. Handlade på H&M för över 800 kr, inte varje dag man hittar lyckan där inne, framförallt inte på TORP. H&M är en katastrof här...
Nu är jag iaf massa underkläder rikare och jag kunde tyvärr inte låta bli ett par skor inne på jobbet så dom fick följa med hem också. hahahah...

Hämtade även ut ett paket från Nelly idag, en väska och ett halsband var det. Älskar det redan:) En bra shoppingdag kort och gott.
Imorgon blir det först jobb på Din sko, träning och sen direkt vidare till Lipz för ett nattpass....fullt upp med andra ord!

Ska slänga upp bilder från shoppingen nu:)

MLi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0