110222


Idag vaknade jag sent, hade svårt att somna igår...

Tog mig iaf upp ur sängen, slängde på mig lite kläder och tog med Mavi till Ljungskile för att tvätta bilen. Gick sådär även om Urma är ren nu. Började med att jag skulle köra avfettning och samtidigt som jag trycker i poletten så kommer det fram en gubbe som undrar hur biltvätten funkar så jag fick förklara lite snabbt eftersom min tid på avfettningen redan börjat så ville jag ju inte förlora tid.
Efter avfettningen tänkte jag dammsuga men inser att uttaget är i det andra tvättrummet så jag körde utsidan på bilen först med skumm och vatten.....Och sååklart hade jag ställt ut dammsugaren utanför bilen så den var ju pisseblöt när jag var färdig:/
och på allt detta så kollar jag ner på mina skor, JAG HAR TAGIT PÅ MIG MINA UGGS SOM NU VAR RÖDFLÄCKIGA AV AVFETTNINGSMEDLET!
Men men Urma är iaf ren och fin nu, mina uggs får jag rädda en annan dag.

Idag skulle vi spelat DM match mot Henån, men pga vädret så blev matchen inställd:( var gött taggad idag! Men men man får ta nya tag bara...match på Lördag igen så får köra 100% då ist.

Imorgon kör vi Din sko 13-17.30 sen ska jag försöka mig på att komma ut och springa en sväng om vädret tillåter! :)

/MLi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0