Natti natti

Fick avbryta träningen idag, kändes inte ok! Kände av foten direkt eftersom vi körde på riktigt gräs som har mer ojämnheter än en konstgräsplan.
Valde dock att köra på ändå, fast väldigt lugnt men när vi spelade blev det för jobbigt:( Räckte att jag trampade "fel" en gång så var det kört. (trampade inte snett igen om ni undrade)

jaja,bara att bita ihop och köra stenhårt på mitt träningsprogram denna veckan!!
Fick mig iaf en kvällspromenad runt svenskholmen med Carlos, sen åkte vi till MC på torp och köpte varsin glass och tjöööööta! härligt:D
Imorgon ska vi köpa med lite mat och mysa ute i skeppsviken:P:P


time to sleeeeep!
Hörs imorgon mina vänner
Kiss Mli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0