Vill ha tillbaka det gamla tangentbordet till min stationära dator med tangenter som sticker upp från bordet






1. Kan INTE skriva rent, är när för många/fel knappar hela tiden
2. Är när den fyrkantiga saken i mitten på datorn som styr pilen på skärmen när jag skriver och det resulterar i att jag hoppar mellan meningarna utan att veta om det!
3. Detta leder till att jag ofta väljer att inte skriva så mkt eftersom det tar sån tid+ att jag får gå tillbaka varannat ord och lägga bokstäverna i ordning.
4. jag orkar bara inte med detta tangentbord, behöver ja gsäåga mer? och jag orkar inte gå tillbaka och rätta till felet som precis uppstod


Godnatt
Mli

Kommentarer
Postat av: balle

hahaha(Y)

2010-06-18 @ 14:12:12
Postat av: Linn

haha du e rolig:)

2010-06-18 @ 20:15:23
Postat av: Henrik

Du kan oftast stänga av musplattan. Fn-tangenten och någon av F-tangenterna. Eller om det är Hp, så har du en knapp direkt vid musplattan :)



I värsta fall, tryck in ett tangentbort i USBen bara :)

2010-06-18 @ 22:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0