www.detskapobloggenosso.blogg.se

Festen var härlig, men det kändes som att man levde i en dröm, blir så skumt att festa med dom jag alltid festat med, när jag inte gjort det på länge, när jag festar med andra figurer vecka ut och vecka in, blir som en resa in i sitt förflutna.
Moset på festens klubba var naturligtvis besöket hos Janne och hans familj.
Janne är moset på alla fester och återigen fick man den stora äran att stiga in i hans palats, dricka av hans öl och beundra hans kropp, det kallar jag påsklov det.


Tummen Upp!/Twiins


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha, vems blogg är detta? Haha klockrent!

2010-04-15 @ 13:34:29
URL: http://idajosefine.webblogg.se/
Postat av: Joakim

Drömde att Janne hade fest inatt och han dansade på boden. Det var himmelskt.

2010-04-16 @ 17:28:14
URL: http://jaggerdigmin.blogg.se/
Postat av: Twins

Ida det är Aggans brorsa, Kapten du vet;)

2010-04-16 @ 23:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0