Idag i stallet

        


Har varit i stallet hela dagen idag nästan, har varit underbart väder och det va kul att få komma upp på hästryggen igen!
Blev två omgångar med hästar, vi red två stycken var!Linn red Albin&Vilda och jag tog Firefox&Diva:D
Gött att damerna va pigga och busiga :)
Diva skulle alltså egentligen tas bort (slaktas) pga hennes beteende, hon är "känd" i galoppvärlden att vara världens surbitch men när Camilla fick höra detta(+att hon hette "diva") så slängde hon sig på luren för att ringa och köpa henne!
Och jag lovar hon är VÄRLDENS UNDERBARASTE HÄST! Nu har hon varit hos Camilla i 2 veckor och är hur go som helst!
Lite sur är hon när man sadlar och ska lägga på täcke men sånt går över och låt henne va sur då för i övrigt är hon som sagt världens goaste tjej!
Var bara tvungen att lätta mitt hjärta för det finns oftast en anledning till vissa beteenden. Men nu får hon leva och må bra och jobba på sina dåliga sidor!:) hehe...Jag ska absolut tillbaka och rida henne snart igen!!!


Ne dags för sängen, jobb väntar imorn!
Godnatt pusshey/Twins


Kommentarer
Postat av: Anonym

Diva har väl inte bara varit där i två veckor ? :O

2009-09-24 @ 18:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0